مقالات

محصولات ولدان: چسب، کلینر و پرایمر Weldon

شرکت ولدان تولید کننده محصولات ولدان نظیر چسب، کلینر و پرایمر است که انواع متنوعی از این محصولات را در بسته بندی های متنوع تولید می کند. این شرکت در سال 1954 شروع به کار کرده که تا به الان محصولات متنوعی نظیر انواع کلینر، پرایمر و چسب های متنوع تولید و به بازار عرضه می کند. از جمله محصولات ولدان انواع متنوعی از چسب ها در بسته بندی های متنوع است. چسبندگی این محصولات فوق العاده بالاست و این در حالی است که عمل جوش دادن را با کیفیت بالایی انجام می دهد در واقع با استفاده از این نوع چسب ها می توان قطعات کاملا جدا را به یکدیگر وصل کرد و دو قطعه را به یک قطعه تبدیل کرد. شرکت تولیدی ولدان با بهره گیری از بهترین دانش و تخصص نیروهای خود توانسته طی این سالها محبوبیت بالایی در بین مشتریان دست پیدا کنید به این خاطر که نام و آوازه محصولات این شرکت در همه جا شناخته شده است. قطعا شما هم با خواندن این مقاله یکی از طرفداران پر و پا قرص محصولات ولدان خواهید شد پس به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

چسب UPVC ولدان

چسب ولدان یو پی وی سی از جمله محصولات شرکت ولدان است که با عملکرد شیمیایی خود دو قطعه کاملا از هم جدا طی فرآیند همجوشی تبدیل به یک قطعه خواهد کرد. یکی از ویژگی های این چسب ها، خاصیت فوق العاده چسبندگی آنها است که برای متصل کردن دو قطعه به عنوان بهترین گزینه محسوب می شود. برای اینکه چسب ولدان عملکرد خیلی بالایی در چسبندگی دو قطعه به یکدیگر داشته باشد بهتر است طبق دستورالعمل های استفاده از چسب پیش برید و مطابق دستورالعمل های گفته شده بر روی چسب اقدام به چسباندن دو قطعه به یکدیگر کنید.

کلینر upvc ولدان

کلینر یو پی وی سی ولدان نیز یکی از محصولات با کیفیت برند ولدان است که برای تمیز کردن هر گونه آلودگی، چربی، کثیفی و روغن از روی سطوح لوله و اتصالات به کار گرفته می شود. برای استفاده از این محصول باید سطوح لوله و اتصالات را به پرایمر آغشته کنید در واقع این محصول همه آلودگی های روی لوله و اتصالات را در برمی گیرد . کلینر به عنوان یک حلال قوی قدرت خورندگی بالایی دارد و با در برگرفتن همه آلودگی هابر روی لوله و اتصالات موجب تمیز کردن سطح لوله و اتصالات می شود و از طرفی سطح لوله و اتصالات با استفاده از این محصول نرم می شود. به دلیل بالا بودن قدرت نفو چسب، هر گونه نشتی در لوله ها و محل اتصالات را به طور کامل برطرف می کند. استفاده از این چسب ها تا زمانی که رطوبت بر روی سطوح باقی مانده قابل استفاده می باشد.  انواع متنوعی از این چسب ها در بازار موجود است که هر کدام کاربردهای متفاوتی خواهند داشت.

به دلیل قدرت چسبندگی بالای این محصول از این مدل چسب ها در سیستم های پر فشار صنعتی نظیر استخر و سونا و همچنین فاضلاب، مصارف صنعتی و سیستم آب آشامیدنی استفاده می شود.

بعد از تمیز شدن کلیه ذرات چربی بر روی سطوح اجازه دهید کلینر برروی سطوح خشک و تبخیر شود بنابراین در این مرحله کل سطح خارجی لوله و اتصالات را با استفاده از پرایمر آغشته کنید و بعد از مدت زمان یک دقیقه بعد از شکل گیری فرآیند شیمیایی قبل از اینکه پرایمر روی سطوح خشک شود از چسب ولدان باید استفاده کرد.

پرایمر ولدان

از پرایمر ولدان برای اتصال لوله های یو پی وی سی استفاده می شود از نظر شکل ظاهر این محصول در قوطی های بنفش رنگ قرار دارد. این محصول با قدرت حلالیت بالایی که دارد فرآیند فیوژن را با راندمان بالاتری آن هم در فصل سرد انجام می دهد البته با کمک پرایمر لوله ها و اتصالات به خوبی آب بندی می شود و ریسک نشتی در لوله ها به مراتب کاهش خواهد یافت. یکی از کاربردهای پرایمر ولدان در لوله کشی خانه ها و استخرها  است که از این محصول نیز برای صیقلی دادن و نرم کردن لوله و اتصالات نیز استفاده می شود. رنگ قوطی های بسته بندی این محصولات رنگ بنفش است و این در حالی است که رنگ کلینر خاکستری و رنگ چسب ولدان نیز به رنگ آبی است.

یکی از نکات مهم در زمان استفاده از این محصول این است که حتما راهنمای استفاده از آن را مطالعه کنید و مطابق آن پیش بروید به این خاطر که در صورت عدم توجه به دستورالعمل های گفته شده به دلیل اشتعال زا بودن آن بخاری زیادی در فضا پخش خواهد شد که برای پوست و چشم شما خطرات زیادی را به همراه خواهد داشت.

 

مزایای پرایمر ولدان

از مزایای پرایمر ولدان می توان به برخی از موارد زیر اشاره کرد:

پرایمر ولدان قدرت چسبندگی بالایی دارد که موجب نرم شدن لوله ها و اتصالات می شود  از طرفی قدرت نفوذ آن بالا است و به همین خاطر مانع از نشتی سطوح لوله و اتصالات می شود.

در هوای سرد با استفاده از پرایمرها قدرت چسبندگی چسب افزایش خواهد یافت و از طرفی ریسک نشتی نیز تا حد صفر کاهش خواهد یافت.

راهنمای استفاده از پرایمر

پرایمر از جمله محصولاتی هستند که در دمای زیر 44 درجه سانتی گراد به راحتی استفاده می شوند از طرفی مدت زمان استفاده از پرایمر حدود 3 سال است که روی قوطی بسته بندی آن درج شده است. از این محصول تنها در سطوح پی وی سی به کار گرفته می شود.

 

مراحل استفاده از پرایمر

در مرحله ابتدایی باید سطح لوله و اتصالات را از هر گونه چربی و آلودگی به خوبی تمیز کنید.

بعد از خشک شدن سطوح، پرایمر را به کاملا بر روی سطوح بمالید البته برای این کار می توانید از یک برس 1/2 و قوطی قابل استفاده کمک بگیرید. البته برای سایزهای بالاتر می توانید از پارچه تنطیف و غلطک استفاده کنید.

سطوح لوله و عمق لوله و اتصالات را به پرایمر آغشته کنید و قبل از  خشک شدن پرایمر چس را بر روی سطوح بمالید.

تفاوت چسب های  PVC و UPVC

یکی از سوالات متداولی که هن بیشتر افراد را درگیر خود خواهد کرد این است که تاوت این محصولات با چسب های پی وی سی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم که با استفاده از چسب های یو پی وی سی می توان شکاف ها و درزهای بین لوله و اتصالات را پر کرد اما چسب های پی وی سی فقط به عنوان یک اتصال دهنده عمل می کنند و در فرآیند همجوشی دخالت زیادی نمی کنند. البته چسب های یوپی وی سی قابلیت تحمل فشار بالای را برای سیستم پایپینگ فراهم می سازد.

سخن پایانی

چسب های یو پی وی سی از طریق فرایند هم جوشی لوله ها و کلیه اتصالات بین لوله را به خوبی به هم متصل می کند از طرفی مواد شیمیایی و فرمول به کار رفته در این محصولات موجب قدرت چسبندگی بالایی در چسب ولدان می شود. شرکت ولدان تولید کننده محصولات ولدان نظیر چسب، کلینر و پرایمر است که انواع متنوعی از این محصولات را در بسته بندی های متنوع تولید می کند. شرکت تولیدی ولدان با بهره گیری از بهترین دانش و تخصص نیروهای خود توانسته طی این سالها محبوبیت بالایی در بین مشتریان دست پیدا کنید به این خاطر که نام و آوازه محصولات این شرکت در همه جا شناخته شده است. لذا با توجه به این اوصاف گفته شده در رابطه با چسب استاندارد ولدان به شما پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن مقاومت لوله ها و اتصالات یو پی وی سی از این مدل چسب ها استفاده کنید به این خاطر که با استفاده از این محصولات ولدان به نتیجه خوبی دست خواهید یافت.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *