مقالات

معرفی برند پیمتاش

اگر در زمینه های ساخت تاسیسات، موتورخانه یا تامین تجهیزات ساخت استخر فعالیت داشته اید حتما نام پیمتاش به گوش تان آشنا خواهد بود. شرکت معروف پیمتاش از سال ۱۳۵۶ در زمینه صنایع مواد ساختمانی پلاستیکی در کشور ترکیه شروع به فعالیت کرده است و تاکنون در سه شهر ترکیه قرار دارد.

40 سال سابقه، پرسنل با تجربه و کارآمد همگی محبوبیت این برند را اثبات میکنند. محصولات این برند همگی از کیفیت بالایی برخوردارند و بر اساس استاندارد های اروپایی تولید میشوند. این شرکت با در اختیار داشتن گواهینامه های بین المللی قادر به صادرات محصولات خود به 105 کشور دنیا میباشد.

لوله و اتصالات UPVC و انواع دستگاه ها و تجهیزات فنی، تجهیزات مورد استفاده در سیستم های لوله کشی و تصفیه خانه ی استخر،  جکوزی، اتصالات و تجهیزات کاربردی در لوله کشی فاضلاب ها و … همگی از جمله محصولات این برند هستند که با متریال های متفاوتی مانند UPVC ، PVC ، PP و HDPE به تولید میرسند.

شرکت پیمتاش ترکیه در واقع یک شرکت بی رقیب در زمینه تولید و صادرات لوله و اتصالات پلاستیکی در آسیا بشمار میرود چرا که کیفیت بسیار مناسب محصولات و قیمت پایین که موجب استقبال مصرف‌کنندگان از محصولات درمقایسه با برندهای دیگر شده ، جزو مزایای این برند به حساب می آیند. این شرکت محصولات خود را با بیشترین تنوع و موجودی در اختیار مشتریان خود قرار میدهد تا اعتماد و رضایت آن ها را جلب کند.

لوله و اتصالات UPVC پیمتاش

UPVC  مخفف انگلیسی Unplasticized Poly Vinyl Chloride میباشد که به معنی شکل سخت شده پلی وینیل کلراید می باشد.  در تولید لوله و اتصالات یو پی وی سی از مواد بی بو، بدون مزه استفاده شده که در نتیجه هیچ اثری بر روی مایعات عبوری از آن نمی گذارد. نحوه اتصال درمحصولات این برند، از نوع چسبی میباشد و در همه صنایع به خصوص در صنعت ساخت استخر و جکوزی کاربرد گسترده ای دارد.

مزایای لوله و اتصالات یو پی وی سی پیمتاش

1.مقاومت بالا

2.طول عمر زیاد

3.تنوع بالا در نوع اشکال و سایز

4.مقاوم در برابر اسیدها و بازها

5.عاری از زنگ زدگی، پوسیدگی

6.کمترین ضریب انبساط طولی نسبت به سایر پلیمرها

7.نصب سریع و کم هزینه

8.دوستدار محیط زیست

9.انتقال حرارت پایین تر نسبت به فلزات

نمایندگی پیمتاش در ایران و تهران

مجموعه آکام استخر جزو تامین کنندگان عمده محصولات پیمتاش در ایران میباشد و در خصوص تهیه محصولات این برند محبوب میتوانید با خیال راحت به این شرکت اعتماد کرده و خرید خود را با مناسب ترین قیمت و بدون نگرانی از اصالت ، کیفیت به انجام برسانید.

آکام استخر مجموعه‌ای کامل از تمامی مدل‌های تولیدات برند Pimtas را فراهم کرده تا پاسخگوی نیاز هر مشتری باشد. کارشناسان نمایندگی پیمتاش در ایران در فرایند و خرید محصولات این برند، در کنار مشتری خواهند بود و راهنمایی های مورد نیاز را ارائه خواهند داد تا خریدی مطمئن داشته باشند. با تهیه   لوله و اتصالات استخری  از مراکز معتبر از خدمات قبل و پس از فروش بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آکام استخر در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *